Dunyamsensn2008 Yirmi gün önce hastalandı altı kutu ilaç verdi Dr. Hiçbir işe yaramadı hâlâ öksürük balg devam ediyor arada buhar veriyorum bütün doğal yöntemleri deniyorum ama nafile ,prospan aldım dün bu şurubu kullanan var mı etkisini nasıl gösteriyor acaba?
Defneninannesie Dunyamsensn2008 Biz kullandık 3. Günde öksürük geçti. Verdiğin gün azalmaya başlamıştı
Ikrazumra19 Dunyamsensn2008 2-3 yas arasi sanirim bebeginiz balli zencefil yapip verebilirsiniz ek olarak
Tatlican Dunyamsensn2008 2 bucuk yildir prospan kullaniyorum cok iyi geliyor bize .ama drlar balgam varsa oksuruk surubu kullanmayin diyor .bizim balgamli oldugunda antbiyotik yamiştı oyle gecti .isyerseniz bir dr görsun dahada ilerlemeden
hamzabebek Dunyamsensn2008 büyük oğlumda kullanmıştım 2-3 güne etki ediyor bitkisel içerikli etkili bir ürün
Dunyamsensn2008 Defneninannesie Anladım bugün 2. Günümüz tam tersi ilaç şiddetli öksürük yapıp temizliyor falan diyenler olmuştu ondan merak ettim teşekkür ederim.🌺