nursocum melikeeomeer ne gibi canım? Her zaman dışarı çıkarken yanına ne alıyorsan onları fazladan bi kaç müslin alabilirsin bilemedim şimdi
Mom079 melikeeomeer biz sünnet olurken bişey götürmedik ekstra. Temiz bez falan alırsın günlük çantanda ne varsa
Alya112 melikeeomeer bezi biraz bol bağlayacaksınız bir de bol pijama alın altna giydirmek için bana bol pijamalar lazım olmustu sadece sıkmasın diye
Adeviyee melikeeomeer ben günlük eşyalarını aldım büyük bezi de eve gelince bağladım açtıkları bezi geri bağlamışlardı sünnet kıyafetimiz vardı onu götürdüm giydirdim doktorumuzla fotoğraf çekildik
melikeeomeer nursocum bende hiç bilmiyorum acaba farklı bir bez filan mi alsam sünnet için bezler varmıdır veya kaç çift kıyafet alsam yanıma kan olur mu
nursocum melikeeomeer yok canım niye kan olsun yine de sen her ihtimale karşı 2 kıyafet götür bezde tecrübeli anneler yazsın bakalım ne öneriyorlar 1 beden büyük öneriyorlar sanırım onun dışında herşeyi hastane halleder
Minikbirkalp Her zmn dışarıya çıkarken ne aliyorsam onları aldım gittim birşey de gerekli değil ztn canım operasyonu oluyor ardından bezle giydir tamm
melikeeomeer Alya112 @Mom079 @Minikbirkalp acaba Bi kaç kişiden duymuştum karton bardak al pipisinin üstüne koyup bezle pipisi beze yapışmaz daha rahat olur demişler di doğru mu sizce
Minikbirkalp melikeeomeer Bizim doktorumuz kesinlikle bardak koyma demişti ki ilk gün pansumanlı oluyor yapışma olmaz hem bölge merhem sürüyorlar yapışması imkansız yani bizim iyileşene kadar hic beze yapışma olmadı çünkü her altını aldigimde merhem sürdüm
GoGirl melikeeomeer hic oyle bir sey yapmadik biz 2 oglum sunnet oldu bezi direk bagladik.hastaneden cikmadan sunnet olmustu olgum dogumun ertesi gunu ekstra hicbir seye ihtiyac olmadi.yine bez yedek kiyafet mama iciyorsa mama yaninizda bulundurun
melikeeomeer Minikbirkalp anladım bide kaç günde bir banyo yaptırdınız internetten baktığımda sadece ilk gün dışında her gün bana yaptıra bileceğimi yazıyor
Minikbirkalp melikeeomeer yani abartı değil olması gerektiği kadar ama bu bebekten bebeğe degisiklik gösterir cnm küçükken daha rahat oluyor en azından böyle küçükken yaptırmak daha mantıklı ☺️
melikeeomeer Adeviyee bende almak istiyorum sünnet kıyafeti ama gidiceğimiz hastane pandemi nedeniyle kimseyi almıyor içeriye Bide lokal anestezi olacagı için yanında bende gitmek istiyorum ne derler acaba
Minikbirkalp melikeeomeer ben girmiştim operasyon sonuna kadar bebeğimin ellerini ben tuttum acidigindan değil de hareketleri kısıtlandığı için çok ağlamıştı eller ayaklar tutuluyor ya bu da onları bi hayli sinirlendiriyor ☺️ cesaretiniz yoksa girmeyin derim ama
Adeviyee melikeeomeer özelde mi olacak bizim olduğumuz yerde aldılar eşimde ben de girdik yanındaydık