Selam güzel anneler 🌸 geçen sene oğlum 6 aylıktı hep gömlek şort aldım hevesle ama pek değil hiç giyemedi tişört şort takımını da doldurdum onları da giymedi evin içinde hep zıbınla gezdi.Bu sene de az alayım temiz şık tarz şeyler alayım diyorum 3 4 tişört 2 3 şort 2 salopet 2 de tulum alsam yeter mi? Bide kot şort alsam çocuğu yakar mı sizce