Vallahi benim bahar temizligim çok detaylı olur. Hepimiz sürekli sil süpür yapıyoruz zaten ,camları tülleri de saymıyorum. Evdeki her dolabın içini boşaltır siler yerine koyarım. Bazalari da tabi .ardiye temizliği hele en zoru .petekleri açıp temizlerim ,avizeleri silerim ,derzleri beyazlanırım. 4 tane koca balkonum var mesela, onların derzleri ike uğraşacağım. Oda oda yapacağım, ev de büyük 1 ayda biter heralde 🤣🤣