2bebeannesiii şart degil tabiki ama abdesli gezmek sevap diye biliyorum bende. 😂 kücükken annem güzel yemek yaptiginda ,cok guzel olmuş diyordum. Abdestli yemek yaptim diyordu annem. 😂 yani yemek yapmadan önce normal abdest alir öyle yemek işine başlarmiş. Gercekten de cok lezzetli oluyordu. Ama bende abdestli yaptigimda o kadar lezzetli olmuyor. 😅