Gulsen96 canım bebeğine zaman tanı. Hiç bi şekilde bakmıyor yapmıyor desen anlarım. Benim kızda yabancı birini görünce bakardı boş boş ne tepki verirdi ne konuşurdu. Bir süre sonra yabancı görünce ağlamaya başladı. Şimdi mesela 19aylık artık yabancı birini görünce iletişime geçiyor, gülüyor ya da el salla diyince sallıyor. Senin aylardayken donup kalıyodu. Doktorlat bazen abartıyor bazı durumları. Durup onu incelemesi çok normal çünkü sizden başka değişik birini görüyor napsın gözünü mü kapatsın çocuk 🤷♀️