Edaak Merhaba arkadaşlar erkek bebeği olup kanguru kullananlar var mı aranızda bir problem olur mu kullanmak istiyorum memnun kalanınız var mı
Mlscrn Edaak bezi temiz olmalı ve ergonomik kanguru kullanmalısınız ayına göre size dönük yasa dışa dönük kullanılabilir korkmayın sorun yok
_ADA_ Edaak oğlum 6 a aylıktan 2-2,5 yaşına kadar kullandım hiç bir sorun yaşamadım. Solomombaby kullanıyordum. Çok memnunum.
Edaak _ADA_ teşekkür ederim bende instagramda mühendisoğlunun önerdiği eggbabby markası olanı aldım inş bende sizin gibi memnun kalırım ☺️