Sevda599 benim 23 ünden 23 üne vuruyo yani 4.ay aşımız 23 mayıs oluyo 12.haftası 15 nisan oluyo 1 ay olsa 15 mayıs oluyo hafta sonu 14 mayıs cuma , arada 1 hafta olmuş olcak 4.ay aşısı ile bişey olur mu ki kuzum sence , bende istiyorum rotayı ishal zaten kötü hastanelik eden bişey bide zehirli ishal yani rabbim korusun hepimizin evladını