4 aylık ikizlerim var çok seviyorum onları severken tekrar içime sokasim geliyor😆
o kadar içim gidiyoki sürekli gözleri bende ben konuştukça kahkaha atıp gülüyorlar Allah’ım diyorum önceden ikizlerimin olacağını bilseydim taa baştan isterdim kızımla aralarında 5 yaş var anneligimi ilk gunki gibi yaşıyorum hamileliğimde çok zor geçti yerimden kalkamiyordum ama iyikide vermiş rabbim iyikide dogurmusum hergunum onlara bakarken sukurle geçiyor içim içime sığmıyor beni bı görsünler ikiside kucağıma gelmek için can atıyor iyiki Allah bana bu güzel duyguyu yastmista onları dogurmusum rabbim olmayan dileyen isteyen herkese versin ☺️