Bır kaç gün önce pes edip biraktim buraya da yazdım hatta çocuk alisacagina gün gectikce daha fazla ağladı 5 gün denedim eğitim vermeyi çok üzüldüm pişman oldum yorulsam da kucağımda gezdirerek uyutuyoruz iyice mayısınca yatağına koyuyorum böylesi daha mutlu çocuğum