32 haftalğm progestan kullanıorm ve ciğer geliştirici iğne vuruldm.İlk doğumum 34 te aniden suyumun gelmesiyle oldu.12 aylık bebişim var.Tecrübeli sayılırım ama yinede akıl akıldan üstündür bilmediklerim olur atladıklarım olur tavsiye verirmsnz buda erken doğum olur diye korkuyorm birazda doktrm genetik diyor ama anlamadm gitti benm ailemde erken doğum yapan yok