Aslihan benim doç. Ablam var jinekolog ve her zaman tek birşey söyler sütüm korur diye birşey yok . Sadece hormonlarınız farklılık gösteriyor hormonlar Doğumdan sonra tam kendini toparlayana kadar olabilecek bir durummuş bu sütüm korur hamile kalmam diye bir durumda yolmuş aksine yumurtalıklar daha güzel çalışıyormuş aman dikkat 🤦♀️😂