karprensi 2aylık bebeğim var sünneti şimdi mi yaptırmalıyım yoksa 1 yaşında mı fikirlerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorum ☺️
Mom987 karprensi Yaptırmak istedim eşim izin vermedi ilk 3 4 ayda yaptırın bence 1 yaş sonrası zor olabilir.
E-seenn karprensi Benmde bebeğim 1.5 aylık doktora sordum pipisinde hiç bı sorun yok 6 aydan sonra yaptırabilirsiniz dedi. Öyle düşünüyorum inşallah
Ceylanceylin karprensi 3 yaşına girecek inşallah ilk doğduğu zamanlar hastaydı 3 4 ay hastanede yattık sonra biraz kilo alsın öyle yaptıralım dedik bu sene de Corona çıktı kaldı öyle
Gunsss 2,5 aylıkken yaptırdık çok kolay iyileşti çok şükür 🙏 salı günü yaptırdık cuma klips çıktı rahat geçti. Elini çok kullanmadan organına gitmeden yaptırmanızı tavsiye ederim
Eesay karprensi 3aylıktı. Verdiğimiz en doğru kararmış küçükken olması, çok rahat geçti. Kesinlikle tavsiye ederim, dönmeye başlamadan yaptırın
Twinsmomy karprensi 5 buçuk ayliklar şuan 2 hafta önce yaptırdık çabucak iyileşti ama ne kadar erken o kadar iyi bence. Şuan bile çok hareketli olduklarından altını alırken durmuyorlar hiç 🤗
biroglusannesii karprensi 10 aylıkken yaptırdım emeklemiyordu ama yinede hareketliydi o yüzden biraz zorlandık daha önce yaptırsaydık keşke dedik en güzeli oturmaya başlamadan önce yaptırmak bence
Elmalikurabiye13 karprensi bnce hmn yaptirin simdi daha kolay oluyor 1 yasindan sonra yerinde durmyck enfksyn fln kapar allah korusun simdi yaptrn ki cabukta iyilesr bn iki oglumu da uc gunluk bebekken yaptrdm iyi ki olmuslar