TospikOglusum Balkizlarim sizi hep goruyrm formda valla kalktım ayakta alkışlıyorum sizi yemin ederim 🌺👏👏nasıl yapiyosunuz ,hem manevi hem maddi gerçekten meraktan soruyrm .
Balkizlarim TospikOglusum estağfurullah canım ben sabah erkenden yaptığım için düzende kurdum artık büyüttüm rahatım hamileligimide özledim manevi olarakta ytisitoruz Allah’a şükür geçiniyoruz orta derecede 😍♥️♥️♥️
TospikOglusum hankardeslerr tebrik ederim canm.benim👏🌺valla iyi cesaret örneği olmuşsun kuzum .rabbim.saglikla kucağınıza almayı nasip etsin ins🙏🧿
hankardeslerr TospikOglusum Amin inşallah Allah razı olsun kuzum benim Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🐥🐥🥰🥰🤩
hankardeslerr ikizbabymom Zor olduğundan adım gibi eminim ama bu deli cesarete hayır diyemedim ❤️😄😄🐥🐥
ikizbabymom hankardeslerr yok seninki ikiz kadar zor olmaz çünkü ihtiyaçları beklentileri herşeyleri farklı olacak ben bebeğin doğana kadar diğer minnoş 2 yaşını bitirmiş olcak senin işin daha kolay😊
hankardeslerr YavruKurdum O zaman neden olmasın 1 yaşına kadar getirdim diyip 2.ye başla 😄😄 beni yanlız bırakma 😄😄😄
Ulkugokturk51 hankardeslerr Allah’ım sağ sağlim kucan almaya nasip etsincnn bende o aylarda hamile kaldım kızım 2 buçuk yaşını geçti oğlum 6 aylık oldu ikisi çok iyi anlaşıyor 🙏☺️☺️
hankardeslerr Ulkugokturk51 Amin inşallah Allah razı olsun kuzum 🐥🤩Oy maşallah İnşallah benimkilerde öyle olur 🐥🥰❤️
AlyaMeyra hankardeslerr hayırlı olsun tebrik ederim ben daha gebelik doğum travmalarını bile atlatamadım