Masalll1 hayretle bu yazdığınızı okudum bu kadar garp insan olmak ilginc
farkında isen arkadasımın da benım de bebegım var ikimizin de ilk bebegı yazdım ikincisi
biz zayıf demiyoruz kaynanası zayıf diyor
ve benim bebegım olur olmaz sizene begenmediyseniz yorum yapmazsınız olur bıter