Nursah07 sen ister aciklayici ister aciklanmaysn dilde yaz doktorun 4. Ayda uygun gorduyse bize laf dusmez. Biraz sinirleniyorum
cunku avrupada 4. Ayda baslatiyolar buraya yazdigimda beni parcalamadiklari kalmisti bu konudan oturu hala ofkeliyim birde bize aceleci anneler demeye calisiyolar en cokta buna sinir oluyorum, her defasindada oldugu gibi kadinlar her zaman kadin icinde birbirini ezer.
bu aradq size hayirli olsun canim patates havuc birde yogurt diyolar sanirim bende tam bilir kisi degilim bu konu hakkinda arastirmalarim devam
ediyor 🥰