Kızlar daha önce de yazmıştım, bebeğin boynu pişik olmustu herşeyi denedim zeytinyağ, bepantol, pişik kremi, pudra, doktorun yazdığı krem 3 gün önce başka doktora gittim bi karışım hazırlattık krem onu uyguladık yine aynı daha sayamadığım başka şeyler herşeyi denedik, şimdi kulak arkasına da geçti yüzünde de kucuk küçük isilikler çıktı o da yayıldı daha 2 aylık 🥺 Kakasın da mukus olmaya başladı mama değişimi yaptım 1. Aydan sonra çok gaz yapıyor diye mama. Basına böyle şeyler gelen var mı ilk bebeğim ve gerçekten çok zorluk çekiyorum🥺