Dumanazra 1 yaş aşilari icin aile hekimimiz aradi.3 asi olacağımızı soyledi asilari yaptırıp ates ishal gibi bir sorun yaşayan bebek oldu mu acaba 3 aşi birden biraz korkuttu beni
iki_prens_annesi_ Dumanazra 15 dakika once girdim eve 1 yas aşısı oldu ates olabilir takip et dedi takipteyim bakalım normalde bu zamana kadar hic bi aşı da ateşlenmedi
Dumanazra Balkizlarim bende ilk kizimda hic bir sey yasamadim ama ikinci cok hassas 3 asi birden diyince ebe gozum korktu
Dumanazra kahvekolik_anne umarım bizdede oyle olur bebekligimiz cok zor geçti bu yüzden.her anımız panik🙈
iki_prens_annesi_ Dumanazra 3 aşı yapıldı 2 kol bi bacak seklinde aşı olurken aşırı agladi korktu elini bacagibi tuttugumuz için ama aşı sonrası hemen sakinlesti şükür atesi de cikmadi huysuzluk vardi ama o hep var bu ara