Ebrarrrr sabah kalkar kalkmaz tarçınlı Türk kahvesi içtim. Sonra oğlum uyandıysa onu emzirdim altını felan değiştirdim oyalandım kısacası. Sonra kahvaltı da 1 dilim tam buğday ekmeği 2 yumurta 1 tane salatalık 1 dilim peynir yanına da bol yeşillik. Yeşillik yemek gerçekten yağ yakıyor. Yanına da rezene çayı. Ama kahvaltı da her lokmamı uzun süre çiğniyorum öyle 2 çiğnedim yutayım demiyorum. Kahvaltı da sonra hemen evde yapılacakları yapıyorum yine oğlumla ilgileniyorum. Öğlen Leslie hareketleri yapıyorum bu hareketleri yaparken de bol su tüketiyorum. Karın egzersileri kalça egzersizleri yapıyorum kısacası sırtımdan terlet akıyor. Terim soğumadan hemen evi süpürüyorum. Hareket halinde olabilecek işler yapıyorum. Sonra duş. Bide doğuş un kiraz saplı çayı var onu içiyorum. Ara da hurma ve kuru kayısı yiyorum acıkırsam. Akşam da bol salata yiyorum. Ama ekmek kesinlikle yemiyorum. Yatmadan önce de ya tarçınlı Türk kahvesi ya da kiraz saplı çay içiyorum. Bide bol su. Gece zaten lavaboya kalkıyorum sürekli. Böylelikle günümü tamamlıyorum. Bide hırs yaptım kilo vermek için. Herşey beyinde bitiyor. Çok inandım internette önüme küçük beden elbise çıkıyordu zayıf insanlar göre göre çok hırs yaptım ben niye yapamıyayım ki dedim. 🥰🥰🥰