S06- Merhaba kızlar bugün sağlık ocağından aradılar kızamık aşısının ekstra dozu varmış salgın var diye dediler 9-11 ay arasında vuruyorlarmış isteyen ailelere normalde 1 yaş ve ilkokulda olduğunu biliyorduk bu ekstra dozdan vurduran var mı
Nurell S06- 21 aylık bebeğim 9 aylıkken takipli doktorumuzun da tavsiyesi ile biz olduk.. Ek doz koyulmuş çünkü kizamik vakalari gorulmeye baslamis .. yapılan dozun yetersiz kaldığı anlaşılmış
AlyaMeyra S06- biz yaptırmadık 1 yaşında yaptıracağız çünkü evden çıkmıyoruz çevreyle temasımız yok doktorumuz bu şartlarda gerek olmadığını söyledi