Momgirl tabiiki ne demek. şöyle; sabahları yulaf,peynir altı suyu ya da lor peynir, keçiboynuzu pekmezi, tuzsuz kendi yaptığım zeytin ezmesini karıştırıyorum azar azar. bazen değişiyor içine avokado atıyorum. yumurta sarısını henüz tadım yapmadık ilerleyen günlerde bu karışıma yumurta sarısı ekleyebilirim mesela. Akşamları da yoğurt,meyve püresi ya da balkabağı ya da hafif sebze püresi biraz da kendi yaptığım bebe bisküvisi ekliyorum. onu veriyorum. tadım menüsü genişledikçe farklı şeyler yapmayı planlıyorum şimdilik doktor iki öğünü geçme dediği için böyle gidiyoruz. en fazla yarım çat bardağı veriyorum. bizim biraz da kilomuz azdı erken başladık o yüzden.