Oglusannesi canım benım oplumun da köprücük kemiği kırılmıstı sola yatkınlık vardı ve doktor boynu hafıf yamuk olmasından süphelenıyordu SAMİ ULUS ortapedi götürdüm sehır hastanesı sonra ortadogu ya götürdüm gene içim rahat etmedı allaha sükür düzeldi pazartesi hacettepe hastanesine götürcez ortopedi de en iyi hacettepe ama randevu o kadar zor ki biz bir aydır beklıyoruz pazartesıne anca aldık eger alabılırsen hacettepeye götür inan cok iyi hocalar