Nira Merhaba anneler kızım 1 yaş 22 günlük ve son 4 aydır resmen bana bağımlı oldu nereye gitsek ben yanında olcam gözünün önünden kaybolmuycam sorun şu ki babasını bile kabul etmiyo kimse de durmuyo ben yanında olursam duruyo şuan babasına düşmesi gerekmiyomu ki babasıda hep oynadı ilgilendi sürekli bi sorunda olmadı bi kaç defa işle ilgili telefonda sesini yükseltti kızımda yanındaydı korktu biraz bu yüzden babasından korkuyo olabilirmi onun dışında hep seven ilgilenen birisi eşim aynı durumu yaşayan varmı
Perilla Nira Bizimde ayni ve wc ye gtsem bile babasinin elinden tuttum kapiya geliyolar yalniz kalamiyorum.Eşim aliyor oglum anne cok yorulmus biraz dinlensin gel oynayalim diye ama nasil aglamaaa siz dusunun
Ilgemmm Bizde aynı durumdayız 2 aydır şu an 1 yaş 9 günlük babasının bana yaklaşmasını dahi istemiyor itekliyor , babasında dursa bile 5 dk hemen bana gelmek istiyor bence normal bir durum
Nira Ilgemmm aynı valla benimde yanıma yanaştırmıyo hiç hemen geliyo ayırıyı normal o zaman bizde korkamaya başlamştık sorunmu var diye
Nira Perilla bizimkide aynı sanırsın dövüyor yani o kadar ağlıyo senin dediğin gibi eşimde gel oynayılm anne dinlensin işini yapsın die durdurmak ne mümkün işten geliyo sarılmak oynamak istyolar benim işim oluyo ama yok gitmyo eşimde üzülüyo sinirleniyo içten içe bana nie gelmiyor die bazı bebeklere bakıyorum böyle değiller nasıl babacılar bizimkiler nie böyle