Merhaba, ikizlerimden biri kabız oldu. Yavrum dün geceden beri ıkınmaktan bir hal oldu, çok küçük katı bir parça çıkarabilmiş. 😔 eczaneden lavman ve gliserin kansuk aldım. Önce fitili deneyip olmazsa lavman yapmayı düşünüyorum ama lavman için biraz tedirginim açıkçası. Daha önce yapan var mı? Nasıl yapılıyor?