Arkadaşlar hepinize merhaba 10 ay 6 günkü kızım 6 aylık olana kadar slepy kullandık sonra iz yapmaya başladı,prima pierum aldık oda yaramadı. Sonra Migros’un bezinden kullanıyordum ondan çok memnundum aslında bitince denemek için molfix soft deneyeyim dedim oda poosunda iz yaptı ve çok kötü pişik tarzında birşey oldu çok kötü kaşınıyor hatta ki kızım ikide bir kaşıyor ve sızdırma yapıyor özellikle kakada. Birde hala düzenli pişik kremi kullanıyorum. Sanırım Migros’un bezine geri dönecem siz hangi bezi kullanıyorsunuz bir denediğimiz ebebekin kendi bezi kaldı. Şimdiden teşekkür ederim. 🤗