Ben yaşadım 10 gün hastanenin yattım daha sonra kaç d3fa daha yatırmak istedi doktorum ama kabul etmedim pandemiden dolayı ne ziyaretçi vardi ne refakatçi tek başımaydım isgence gibi tansiyonlarım 17 yükseliyordu baş ağrısı yapıyordu bebeğim ve ben kilo kaybına uğradığı bebeğim 2530 gramdan doğuma kadar 2130 grama düştü öyle dünyaya geldi tuz diyetine başladım 0 tuzsuz o bile etki etmedi sebebi bilinmiyor şu an 4 aylık kızım var ve idararımda protein kaçağı mevcut oda benim için ilerde böbrek hastalığı tetikliyor size tavsiyem tuzu tamamen çıkartıp bol su için bol bol dua edin Allah şifa versin 😊