Onur051993 Merhaba 5 günlük oğlum Kayra’nın bugün kontrolü vardı az önce geldik göbek bağı enfeksiyonu var dedi 7 gün yatış verdi daha önce karşılaşan var mı neler yaşadınız kötü bişey mi ?