Bebegim 8bucuk aylık 1ay öncesine kadar besiginde pis pat yaparak uyuyordu ama hep aglayarak uykuya dalardı dogdugundan beri bu hep böyleydi 1aydir emerek uyumaya alıştı dedim neyse en azindan aglamadan uyuyor emzirip kucagimda uyutup besigine koyuyordum 1 haftadir yanimda yatmak istiyo resmen besikten korkuyor gündüz yine beşikte yatıyor ama gece olunca imkani yok uyumuyor besikte yattigi anda kalkiyor besikten can havliyle cikmaya çalışıyor resmen alin beni burdan der gibi mesela simdi yine uyandi besigine koydum sevdim oksadim uyudu gece asla bu sekilde olmuyo neden olabilir yaa ne yaptiysam olmuyo artik delircem