Selam anneler.İkizlerim 18 aylık kızım 1 haftadır uyumuyo geceleri diş gelecek huzursuz.Bir kesim jel kullanırken diğer bir kesim zararlı olduğunu düşünüyo.Sizler bu konuda ne düşünüyosunuz jel kullanan annelerimiz varmı.Çok kararsız kaldım yorumlarınıza ihtiyacım var.