Mertin_annesi Soğuk uygulama yapıorum ilaçlar anlık fayda ediyor sağarak veriodum çok az çıkıodu nasıl böle hastalanıyorum üşüme titreme ağır ateşli hast gibi sütümü nasıl kesip bu sorundan toptan kurtulabiliri bebek emmiyor mama yiyor
Arzuuu00 Mertin_annesi aynı şeyi yaşadım sagarak veriyordum 3 kez mastıt oldum süt azalıyor zaten antibiyotik kullanırken hiç saymadım ve kesildi sütum
Gulcinnn Mertin_annesi çok geçmiş olsun bende 2 ay önce cerrrahi müdahale ile atlattım bu mastiti okadar ilerlemişti yani .öncelikle soğuk işlem yapmamalısınız çünkü soğuk büzüştürür sıkılaştırır buda sütün zor akmasını sağlar ilk işlem socak uygulama ile damarları gevşetip sütün akmasını sağlamak bunun içinde sıcak duşun altında ince uçlu tarakla hafif öne eğilerek göğsünüzü tarayın süt akmaya başlar zaten sonra ovmadan hafif parmak masajlarıyla gögsünüzü sağın duştan çıktıktan sonrada bebeğinizi tersten emzirin bu ciddi fayda sağlıyor .
Benanneyimanne Mertin_annesi lahana sarın gogus ucunuz acık kalacak sekılde agırınız gecene kadar tekrarlayın hızlı bır sekılde ıyılestırıyor benım cevız kadar olmustu bır gecede gectı
[silindi] Arzuuu00 her mastit olanın sütü kesiliyor mu 24 günlük bebeğim var mastit oldum çok korkuyorum başıma gelmesinden daha çok küçük. . Hastane tipi makina bile kiraladım ne yapacağımı şaşırdım antibiyotik de içiyorum
Arzuuu00 Mertin_annesi hayır sagmadim hiç antibiyotik kullanıyor olunca ağrı falanda yaşamadın zaten sagsamda çıkmıyordu öncesinde tikanmisti süt damarlari
Gozdecikk Mertin_annesi emmiyorsa bi şekilde boşaltmanız lazım ama süt biriktikçe boşalmazsa ağrı yapar mastit ilerler sağın zaten emmediği için bi süre sonra kesilecektir önemli olan göğsü boşaltıp rahatlatmak…
Mertin_annesi Arzuuu00 bende kullandım hap antibiotik şimdi tekrarladı iğne olucam inşallaj geçer uğraşılcak gibi deil 😞
Arzuuu00 [silindi] ben birazda kendi isteğimle kestim benim bebeğimde 1 aylıktı tam bosalamadigi için süt akmıyor zaten bi süre
Elif_Naz Bende mastit oldum sürekli kızım emmiyordu zaten memeyi görünce başlıyordu ağlamaya sütüm azdı zaten makineyle sağmayıda bırakınca bir hafta da kesildi sütüm
Nohutannesi Mertin_annesi bende tekrarlayan mastit yüzünden doktorun önerisiyle kesme kararı aldım çünkü bebeğim çok çok az emiyordu. Siz de gidin ilaçla kesin