cumartesi gece gittim 2 tane kanal tedavisi yapıldı ama doldurmadi bebeğe zararı olur diye geçici dolgu koydu bugün abse yaptı komple sis dişlerim ağrıdan duramiyorum zaten haflardir batır batır kiriliyo dişlerim adam gibi beslenemiyorum bu agriyo ne geçirir doğal bi yöntem varmı birde nasıl beslenirsem bebegime yarar