Laproffessora
Selamlar, doğum yapalı neredeyse 3,5 ay oldu. Hem kilolardan kurtulmak ve sıkılaşmak hem de daha iyi hissetmek için reformer pilatese başladım bugün. Sezaryen ile doğum yaptım, dikişlerimi zorlayacağını düşünüyordum ama dikişlerimle ilgili hiçbir sıkıntı olmadı. Aranızda doğum sonrası reformer pilates yapıp güzel sonuçlar alan var mı?