Kızlar geçen sene ramazanda hamileydim kusma ve bulantım devam ediyordu ramazanın ortasında geçti 11 gün tutabildim 19 gün borcum var kaza orucumu tutamadım emziriyorum ve sütüm yetmiyor zaten mamada veriyordum şimdi yeni Ramazan geldi benim sorum bu 19 günün kazasını tutcam inşallah önümüzdeki kışta ama üstünden yıl geçtiği için hem oruç tutup hem kefaretini vermemmi gerekiyor bilenler yazarsa sevinirim bu arada şafiiyim