Eymenim18 Benim sütüm az oldugu için ek gıdaya siizn gbi erken geçmiştik zaten biberın maması verdiğim için ben hiç muhallebiye formül mama koymadım. Hazır satılan ne oldugu belli olmayan mamalardansa ev yapımı pekmezle tatlandırdım. Pirinç unu bir çay kaşıgı pekmez yapıo yediriyordum. Biraz dha büyüdükten sonrada kırılıp rondodan geçirilmiş cevizi ekledim. Hala daha da o şekilde yapıyorum..