annems canım bende 6 ay 2 gün oluyor doğum yapalı, o lanet olası esenler güney hastanesinde yaptım, yapmaz olaydım. Doğumda atılan dikiş ilk bir haftada açıldı, sonra muayneye gittim, songül hanım bal sür kapanır dedi, bir haftada bal sürdüm, kapanmadı ama . Tekrar gittim uyuşturup dikecem dedi , iğneyi batırdı, uyusmasini beklemeden tekrar kesi atıp dikmeye başladı, anlattıkça o ani yaşıyorum. RABBİM bilgili ilgili dr la karsilastirsin inşallah, allah şifa versin. Amacım korkutmak değil böyle bal vs diyorsa bende bir arkadaşta daha işe yaramadı.