Hanımlar merhaba oğlum 3 aylık 3 gündür kalasını yapamdı midesi ve bagırsakları dolu olunca tabi her beslenmese sonrası agzımdan burnundan kusuyordu doktora sordum fitil koydum öyle bir rahatladı şimdi acaba anlık rahatlamamıydı devam edermi bilmiyorum protokolit süt alerjisi ondanmı bilmiyorum ama ozamanda ishaldi mamaya başladık2 hafta oldu aptamil progomin as zeytinyağı koyuyorum mamasına doktor söyledi başka öneriniz varmı