Kızım prematüre doğmuştu tabi o zaman öyle doğacağını bilmediğim için 0-3. 3-6 bedenindekileri hiç giydirmedim her yerde de prematüre kıyafetler bulamadım 40 I çıkınca 40 uçurmaya annemlere gelelim dedim giydirdiğim her şey büyük geliyordu oturdum ağladım bu kız büyümüyor diye 😂😂😂🙈 büyüdü büyüdü rabbim ömür versin sağlık versin kreşe bile başladı