Mom727272 Bebeğim posa falan atardı ama bu ay her mamadan kısa süre sonra gegirip kusuyor. Artık bekliyorum hatta üstü mahvolmasin diye. Birden bu ayda oldu neden olabilir? Gaz ilacını kestim 1 ay kadar. Sadece mama alıyor bu arada.
Sonsuzmutluluk Mom727272 alerjide kusma yapıyo ben ne zmaan balık yesem kızım ertesi günü çok kusıyodu fışkırtarak süt diyetindeyim kusmaları bitti diyete girince 4.5 aylığız bizde
Symayldrm Mom727272 aynı sorunun bizde yaşıyoruz neden bilmiyorum ama kusması arttı doktora götür cem bende pazartesi günü canım
Zeyesra Mom727272 alerjimiz reflümüz yok ama bizim de 4.ayda zirve yapmıştı sonra azalarak 6.ayda bitti zaten hemen her bebekte olan çıkarma tarzıydı kusma da denmez ☺️
Sonsuzmutluluk Mom727272 benim 8 yaşında kızım var 6 ay boyunca kustu doktora götürdüm bişey çıkmadı altıncı aya doğru hafifler sıkıntı etmeyin genel olarak keyfi yerinde ise.
Morfrenk Mom727272 atak haftasındaysa eğer, kimi bebeklerde iştahda artış görülebiliyor. Eğer fazla emiyorsa doyamayıp haliyle kusması da artmış olabilir
Mom727272 Morfrenk evet atak dönemi yeni bitecek. Zaten bu atak zananit arttı ama sanki gazdan kusuyor gibi çünkü gegirip kusuyor.