Ben sağlıkçıyım eşimde sağlıkçı. Eşim sırası geldiğinde Çin aşısı oldu ama aşıdan dört gün sonra covit pozitif oldu ben o yüzden o zaman aşıya güvenip olmamıştım. Çocuğum şimdi bir yaşına geldi hala emziriyorum ve Alman aşısı ülkemize geldiğinde ben Alman aşısı oldum iki doz. Çocuğumda yan etki olarak bişey olmadı. koruyuculuğu yüzde doksan beş diyorlar işe başladığım için çocuğumu riske atmamak adına ben aşı oldum