Kızlar biz bu damlayı kullanıcaz ama eczacı, kan değerleri düşük olmadığı için FERMİX in formulü gereği de bebeğe 3 damla vermeniz yeterli demiş. Takipli doktorumuz raporlu danışamıyoruz. Var mı kullanan kaç damla kullanmanızı söyledi doktorlarınız acaba.