hemsireanne34 Kızlar baby plus süt sağma makinası çok gğzel ama gögüsümü çok acıtıyor hastanede süt sağdırsam o makinede açıtıyor mu deneyeb var mı
Mlkrycn hemsireanne34 Ben de merak ediyorum arkadaşlar acaba baby plus kullanıp memnun olan var mı? Hangi marka önerirsiniz
hemsireanne34 Mlkrycn ben çok memnunum çekimi çok güzel gögüsüm yara olduğu için acıyor ama dayanılmayacak gibi değil