Merhaba herkese 21 günlük yeni dogum yapmış taze anne olarak yazıyorum bu bilgi benim için çok önemli kızım sol gögsümğ tam kavrayamadı çok dikkat ettim ama yara oldu emerken baya acıdı bende sol gögsüme 2 gün ara verdim sag gögsümden hep emzirip sol gögsümüde en fazla 3 defa makine ile sagdım ve son sagmamda gögsümden sütümle beraber pembemsi renk oluştu muhtemelen kanadıgımı düşünüyorum ama ondan sonrada gögsümün üst kısmında elime bişey geldi korktum ondan sonra sütüm azalmaya basladı diger göğsümle arasında baya fark var sag gögsüm taş gibi olup içi süt dolu iken sol gögsğm öyle olmuyor malesef ki sol gögsümğ sagdıgımda ise tal patlasın 20 cc lik süt çıkıyor ve bu durum beni hem korkutup hemde canımı baya sıkıyor kızıma sütüm yetmiyecek diye lütfen bilgisi olup yazanlar olursa cok sevinirim ve bu durumu yasayan varsa lütfen bileğilerini benimle paylaşırsa çok sevinirim çok teşekkür ediyorum şimdiden ❣️