10 du açılışı ama 9’a cektiler mi
Hosgeldin yok 10 da açılıyor hala
Hosgeldin çevremdeki bimler 9da açıyolar
Eskiden 9 da açılıyordu 10 mu oldu ya
9
10 da açıyor bazıları 9da da açıyor ama
Bu yeni düzenlemeyle 8:30 da açılıyormuş dün gittim erkenden açıktı ☺️