Canım benim bebeğim 6 aylık en başından beri her emzirmeden sonra kusar hatta sadece emzirdikten sonra değil, diğer zamanlarda kusar. Kilo alımı iyiyse sıkıntı yapma. Ama gazını muhakkak çıkarmaya çalış, kusmanın bir diğer sebebi gaz çıkmadığı içindir. Korkma normal bir şey ❤️