Uzun süren misafirlik hakkında ne düşünüyorsunuz? Eviniz 2+1. Misafir olan kişi de ailelerden birileri. Mesela eşimin kardeşi. Benim ablam vs. Sizin evinizde 1 hafta, 10 gün kalmaya gelseler bebek görmeye. Bu süre fazla mı sizce? Ben evimde pek rahat olamıyorum da misafir olunca. Bu konuda fikriniz nedir?