Derinkomm sabredin bütün bebekler yeni doğduğunda ilk 3 ay dünyaya adaptasyon sorunu yaşıyo bol bol ten teması yapın, ağlama krizleri gazdan dolayı, sabah 4 lere kadar uyumazdı benim bebeğim, üç aydan sonra düzeldi, bugünler hiç bitmeyecek gibi gelir ama bitecek merak etme. Ama çok anormal ağlama yaşarsan doktora götür, sakinleştirici fitil veriyolar, en azından geceyi iyi geçiriyor bebek rahatlıyor. Biogia gaz ilacı öneririm. Bağırsaklarını sindirim sistemini düzenliyor. Sakin kalmaya çalış.