Sewalss ben de düne kadar bu konuda endişe etmiyordum ama bugün her gün düzenli olarak birkaç kez kaka yapan bebeğim çok çok az bir kaka yaptı ve çok huzursuz, uykusuz. Kabız mı oldu, süt mü yetmiyor da hiç kaka yapamadı onu düşünüyorum. O nedenle de endişe duymaya başladım. Gerçi 2. ay aşılarımızı 2 gün önce olduk. Onun etkisiyle kabız mı oldu bilemiyorum da 😔