Merimexx ilk zamanlar bu şekilde olmaniz cok normal. Akliniza bir suru kotü düşunce gelir. Ya birsey olursa , ben duyamazsam , yaninda olamazsam… zamanla gecicek. ben 1.5 aylık olduktan sonra rahatlamistim. Kendinizi yetersiz hissede bilirsiniz, yalnız kalmaktan da korkabilirsiniz. Biraz daha zaman. 40 gün annem ve kayinvaldem kaldi yanımda . Annem markete gitse , ağlayarak arardım gel diye. Öyle tuhaf bir korku oluyor . Bebegimin yanındayken bile huzursuz hissediyordum kendimi .Sonra hepsi geciyor.