Merhaba uyumayan anneler , hatta ve hatta bu postu bebeğimi ayağımda sallarken yaziyorum 😂 neyse gel gelelim soruma , raporum yeni bitti şuan ücretsiz izindeyim , pandemiden dolayı ücretsiz izin desteği alır mıyım ? Bu dönemde var diye biliyorum. Alanınız var mıdır