geceuyumayanne1 Yenidoğan bebeğe külotlu çorap giydiril mı cevremde giydirilir diyende var giydirilmez diyende hamileyim almadım daha ama sizce giydirilir mı almalimiyim temmuz dogumum
Lilav21 geceuyumayanne1 bence giydirmeyin rahat etmezler sıkıyor bir de yaz bebeği 😊 inanın kızım 7 aylık olacak arada giydiriyorum sadece elbise giydiği zaman
geceuyumayanne1 Lilav21 Teşekkür ederim bende ozman hiç almayım giydirmeyim rabbim bebisinizi size bağışlasın 🙂
ebz09 geceuyumayanne1 bizim yerimize boool bol uyu 🤣😂 dizi film cay keyfi yap Bu arada Allah sağlıkla kucağına almani nasip etsin
geceuyumayanne1 ebz09 Teşekkür ederim canım almayım ozman arkadaslarda giydirilmez demiş 🙂 bol bol uyuyorum Netflix den film izliyorum son keyiflerin tadını çıkarıyorum amin inşallah rabbim siizn bebisinizede sağLık versin size bağışlasın 🙏🙂
Browni_61 geceuyumayanne1 rica ederm sağlıkla alin kucaginiza hayirli doğumlar.Henz almadiysn patikli alt cok fzla alma derm boy uzayinca olmuyo snra bebkelr hzili buyuyo batiksizler dha kullanışlı🌸0.3 ay aldigm batikli altlarin cogu suan bebgime olmuyo bacaklri toplaniyo 2 gun snra 3 aylk olck oglm cogunu 40dan snra giydiremedim
Sarpars geceuyumayanne1 Ben çoraplarını çıkartırdım yatırırken zaten yeni doğan kıyafetleri çoğunlukla patikli oluyor hiç sıkmaya gerek yok
geceuyumayanne1 Sarpars Haklısınız bende hep patikli alıyorum kıyafetlerini külotlu çorap giydirmem bende teşekkür ederim 🙂
Bellabells geceuyumayanne1 kışın 5-6 aylık olunca dışarı çıkılırken giydirilir ama yenidoğanken gerek olacağını sanmıyorum.hem hava sıcak.Hemde dünyaya uyum sürecinde biraz rahat olması açısından. Ben oğluma hiç giydirmedim bir yaşında aldım bu kış havalar soğukken pantolon altına giydi.
geceuyumayanne1 Browni_61 Çok teşekkür ederim bende hep patikli çoraplar alıyordum ayağı üşümesin diye ama artık dediğiniz gibi alt alırım çorapla giydiririm çok yardımcı oldunuz 🙂
BademsMam geceuyumayanne1 temmuz bebeğine kilotlu çorap giydirilmez zaten genelde kış için uygun çünkü. Giydirilmez kan dolaşımı için
Serifege geceuyumayanne1 canim ben aldim ama kis bebegi oglum cok sogul havalarda asiya falan gitmem gerektiğinde giydirdim sadece oda 2 ayi tamamladiktan sonra
DurikoMom geceuyumayanne1 Patikli pijamalardan giydirin çok rahat oluyo doğar doğmaz bebişi sıkmanın ne anlamı var kilotlu çorapla 😊